Home

Friday, December 17, 2010

Награди се!


Тази сутрин се събудих с азбучната истина, че гладна мечка хоро не играе... Е, в наше време рядко мечката е гладна, защото няма какво да яде, а все по-често сама го е избрала, за да се мушне в чифт прилепнали дънки.
Но първоначалната ми мисъл беше за нещо друго, а именно - когато не си доволен, не можеш да бъдеш мотивиран!
През последната година както всички мои колежки и приятелки работих като луда и да си призная рядко си позволявах лукса да се наградя. За това тази седмици реших да се поглезя с неща, които за мнозина биха били излишни и напълно ненужни. Мен обаче ме накараха да се чувствам страхотно! 
Чантата и шапката са от един страхотен сайт за мода и стил и със сигурност скоро ще си намерят нови приятелчета ;) Осъзнавам, че едва ли ще ги нося всеки ден, ако всъщност ги сложа дори веднъж, но направо ме гъделичка под лъжичката, когато ги пипам и галя. Определено успяха да изпълнят мисията си да е накарат да се чувствам специално, а това е главната цел, нали!
Преди да отида да се радвам на придобивките си пред огледалото ми се ще да кажа нещо на  останалите сладки плюшени мечета, които всеки ден тропат хоро по 8-10 часа! Няма нищо по-хубаво от това да се радват на живота! Платете първо на себе си, както казва един писател. Поглезете се с шоколад и понички, с масаж или пък с книга и хубав филм. Награждавайте се, защото това ще ви мотивира да успявате повече!

X.O.X.O. 

Fashionista


No comments:

Post a Comment