Home

Tuesday, December 28, 2010

SALE, SALE*

Обожавам тези четири букви в червено, комбинирани с 50 и 70 ;) Сякаш ми трепва сърцето, когато ги видя на витрините на любимите ми магазини. Идва раят за шопохолиците и дори да не сте от тях, ви съветвам да се възползвате! Именно сега може да напазарувате всичко необходимо за гардероба си и то за пръв път на прилични цени. После ако искате изобщо не влизайте в магазини, поне до следващата разпродажба :)
Понякога си мисля, че намаленията в края на годината са създадени, за да ме наградят за всичко, което се е случило през изминалите 12 месеца! Те са толкова прекрасни, че не само е трудно да им устоиш, но и си е направо глупаво!
Наближава Нова година, но да си призная за мен тя е нищо в сравнение с новия сезон на разпродажбите... Никак не е случайно, че преди този момент избягвам магазините и пазарувам само подаръци, но не и за себе си.Както се казва... пазя се от изкушения. А и как би могло да бъде иначе - все пак сега за същите пари мога да си позволя поне 2 пъти повече ;)
Е, за сега стига толкова разсъждения по темата. Вече си набелязах какво искам от сайтовете на MANGO и ZARA, и нямам търпение да бъде даден стартът... Планирала съм си бюджет и мисля да не изляза на дефицит, за разлика от правителството ни ;)
За останалите ентусиасти ще кажа само, че сега е моментът, в който за 150 лв. може да си вземете мечтаната новогодишна рокля + чанта или колан, или още каквото си пожелаете... Аз вече съм си избрала цял куп придобивки и утре някой ще го боли главата от шопинг махморлук ;)

No comments:

Post a Comment