Home

Tuesday, February 8, 2011

TILT

 
Имах удоволствието да присъствам на първата прожекция на последния български филм "TILT". Няма да звучи прекалено, ако кажа, че наистина много ми хареса. Всъщност очаквах някаква нискобюджетна боза, но резултатът напълно задоволи киноманските ми потребности.
Филмът разказва за романтична любовна история на двама млади преди промените у нас през 1989 г. Типичната история за лошото момче и непослушното момиче. Бащата на девойката се опъва и иска да я отдели от гамена с всички средства. Успява за кратко, но все пак любовта е по-силна. 
Изнанада ме, че всичко мина без излишен патос и захаросани моменти, а за кратко дори имаше комични сцени. Страхотна игра на всички актьори и много мисъл в подбирането на сценографията.  Добри сценаристи - нито една дума или фраза не ми се стори прекалена от устата на героите, което се случва толкова рядко по нашите ширини, че чак изглеждаше невероятно.
Страхотно впечатление ми направиха Радина Карджилова (Беки) и Явор Бахаров (Сташ) в главните роли. Те имат невероятна химия помежду си и на моменти направо струи от екрана. Чак съжалявам, че в "Стъклен дом" им се налага да са гаджета с други хора. Спред мен заслужава да се отличи и прекрасаната игра и на Георги Стайков (във филма е бащата на Беки).
Горещо препоръчвам да го глвдате още този уикенд :)

No comments:

Post a Comment