Home

Saturday, March 5, 2011

Sale*

Наскоро получих поръчката си от asos.  Тя включваше тези страхотни черни скиниджинс и рокля с дълги ръкави в тъмносиньо. За съжаление, поради моята неопитност в интернет пазаруването, бях объркала размерите и се оказа, че панталоните са ми малки, а роклята - уви, голяма. За това реших да ги предложа на приятелите си и те да се сдобият с нещо готино и на ниска цена. 
Дънките са размер 10, която е нещо като по-голямо S, но не е М. Имат памук и еластан в състава си и са със странично закопчаване. Цената им беше 25 евро, но тъй като не ми стават съм готова да ги дам за половината на някой, който ги хареса. Дори не съм се опитвала да ги обуя и още са с етикетите - (бих ги заменила, но в момента моя номер не е наличен, а и трябва да доплатя 12 евро за доставка и обратно изпращане, та се отказах)



С роклята положението е по-деликатно. Тя е размер М, но на мен сякаш ми е малко голяма в бюста и раменете (може би заради фигутрата ми ала Джей Ло) Тя е в страхотен цвят navy - тъмносиньо, като на първата снимката по-горе. Материалът е еластан (много плътен и качествен), а нашивките са страхотни с метал и камъни. Може да се носи като туника със скини джинс и има много секси гръб. Нейната цена в asos беше 38 евро, но съм готова да я дам за половината, което е по-добре отколкото да дам още пари за да я сменят. И тя е с оригиналните си етикети и на практика не е носена... 
Е, ако някой прояви интерес, може да ми пише на ймейл nadyak at gmail.com Ще се радвам да ми помогнете да намеря дом на тези сладурчета. Приятен уикенд!

No comments:

Post a Comment